A Paksi Gyógyászati Központ minőségpolitikája

A PAKSI GYÓGYÁSZATI KÖZPONT stratégiai céljai a rendelőintézet hatékony működtetése és eredményességének növelése, valamint a szolgáltatásait igénybe vevő személyek / szervezetek megelégedettségének folyamatos növelése.

A Paksi Gyógyászati Központ minőségpolitikája

Ennek érdekében:

    • a szolgáltatást igénybe vevők, a betegek számára az elvárható minőségnek megfelelő ellátás nyújtása, a költségek optimalizálása mellett a beteg gyógyulásának elérése, melyet jól képzett, motivált egészségügyi ellátó személyzet nyújt számára;
    • a munkavállalók egészségének, biztonságának megóvása a munkahelyi egészségvédelem és biztonság kockázatainak minimalizálásával;
    • folyamatosan és tervezett módon a munkatársak képzettségének, szakmai ismeretének, környezeti tudatosságának gyarapítása, növelve az INTÉZMÉNY a működéséhez szükséges tudásbázist;
    • a szakmai mutatók minél teljesebb körű alkalmazása és a szakmai mutatók évenkénti felülvizsgálata, és ennek eredményeképpen a folyamatok fejlesztése;
    • a magas szintű szolgáltatói ellátás elérése, a beszállítói struktúra optimalizálása;
    • a szolgáltatási tevékenység során felmerülő kockázatok azonosítása, felmérése, a kockázatok kezelése naprakész állapotban való tarása, a lehetőségekhez mérten a kockázatok bekövetkezési valószínűségét csökkenteni, illetve megszüntetni,
    • a személyi adatok-, a minőségirányítási rendszer működése-, a folyamatok mérése során keletkező adatok biztonságos kezelése és az adatvédelem biztonságnak a növelése;
    • szolgáltatást igénybe vevőkkel, a betegekkel, és az érdekelt felekkel való folyamatos kapcsolattartás;
    • a minőségirányítási rendszer alkalmasságának és hatékonyságának folyamatos felülvizsgálata, a szolgáltatást igénybe vevők, a betegek, az érdekelt felek követelményeinek, elvárásainak megfelelően történő korszerűsítése;
    • személyre szóló, humánus, megnyugtató körülmények között, minél kevesebb várakozással terhelt orvos-beteg találkozások biztosítsa;
    • a rendkívüli járványügyi állapot (pandémia) idején a gyors és határozott védekezés érdekében – az Országos Tisztifőorvos utasításai szerint – azonnali (óv)intézkedéseket tesz, és – amennyiben megbízást kap – a védőoltások beadásának megszervezésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatokat azonnali határidővel biztosítja.

     

    Paks, 2021. október 05.

     

      Dr. Bodnár Imre

          főigazgató

     

Tájékoztatjuk látogatóinkat, hogy weboldalunk működéshez szükséges munkamenet cookie-at alkalmaz. Ezen cookie-k kezelése az adatkezelő jogos érdeke (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont). Az erre vonatkozó érdekmérlegelési tesztet az adatvedelem.gyogykozpont@paks.hu email címre érkezett kérés esetén az érintett rendelkezésére bocsájtjuk.
A működéshez szükséges cookie-k segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés.

Ezen kívül statisztikai cookie-k segítenek abban, hogy elemezni és megkülönböztetni tudjuk weboldalunk látógatóit. Ezt azonban csak akkor tesszük, ha Ön kifejezetten hozzájárul munkánkhoz, weboldalunk folyamatos fejlesztéséhez. A statisztikai cookie-at a jelölőnégyzet kipipálásával tudja elfogadni.
Bővebb tájékoztatásért kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat!
Működéshez szükséges cookie-k
cookies-accepted
Ebben a cookie-ban tároljuk, hogy milyen típusú cookie-kat fogadott el.
PHPSESSID
Munkamenet adatokat tartalmazó cookie. Oldal bezárása után ez a cookie megsemmisül.
Statisztika cookie-k – Hozzájárulok
_gat_gtag_G_VSRQVBPJDP
Ezzel a Google Analytics jelöli saját magának, hogy az analitikai mérés aktiválva van.
_ga
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
_gid
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
Cookie beállítások
Skip to content